Ett glas rött...

Det är inte ens ett glas utan mer ett 3/4-dels glas, jag ska ju faktiskt jobba imorgon. Men jag blev bara så sugen på rött vin. Lite konstigt är det allt eftersom jag inte ens gillar rött. Dricker mest vitt, egentligen så ska jag inte dricka alls eftersom jag får sådan magkatarr men men det är inte alltid lätt att vara klok.

Måndag igen, jisses vad tiden bara flyger förbi! Jag fick informationspapper idag gällande att Saga skall börja skolan till hösten. Usch, det vill jag inte ens tänka på! Vart har mina småbarn tagit vägen? Har jag verkligen en tjejja hemma som snart fyller 6 år? Tänk om man kunde bromsa tiden lite! Min största rädsla är att jag inte njuter tillräckligt mycket? Att jag om fem år kommer se tillbaka och önskat att jag njutit mer utav denna tiden? Kan ni känna så? Eller är det bara jag som är alldeles för känslig för mitt eget bästa?

Mobilbilder från november när vi var på vår Osloweekend. Här ser ju Saga extremt barnslig ut - Wille ser extremt seriös ut - mina fina - mina allt ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror alldeles säkert att du njuter o tar till vara på all tid du har för dem. Men förstår, kan känna precis samma sak. Min familj e mitt allt o jag önskar att tiden fanns för allt man vill göra med dom.

kram

2012-02-20 @ 22:21:32
Postat av: Kajsa

Sv: Det gör absolut ingenting. Men när du har blogg.se måste du tänka på att det bara är dom som har just det där typsnittet installerat på sin dator som kan se det. Och det är ju inte så många :/



Jag har ju wordpress, så då kan alla se det. Men så är det inte för dej. Men om du kollar på din blogg från någon annan dator kommer du se att det mest troligt inte blir rätt typsnitt på din blogg.

2012-02-21 @ 07:36:56
URL: http://kajsaji.com
Postat av: ENDENISE

sv: klart du ska anta den :D det är ju bara kul även om det är jobbigt att lyssna på själv :D

2012-02-21 @ 11:38:42
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0