10 december 2012

Idag har vi fått massor gjort, jag slutade tidigt och direkt efter jag hämtat barnen åkte jag ner till Friskis och Svettis och tecknade ett 1-års abonemang på träning där. Jag slutade ju träna för ett tag sedan men känner att jag blir sämre så jag får börja igen, men nu valde jag att ta ett annat gym med ett ganska så mycket billigare pris ;-) När jag tecknade fick man en gratis timme med en personlig tränare som la upp ett gymprogram anpassat för mig så kl 16 var jag tillbaka och genomled en timmes träning med Stig vid min sida - usch... jag kunde inte vila någon gång, så nu är det knappt att jag kan skriva på datorn, men vi kunde konstatera att jag hade väldigt starka ben och näst intill obefintliga triceps...
 
Under tiden jag tränade var barnen hos mamma eftersom jag innan träningen skulle handla de sista julklapparna till barnen. Efter tre leksaksaffärer fick jag äntligen tag på bilen som Wille så gärna vill ha. 299:- stod det att den kostade men kassörskan tog 249:- så det var ju bra. 
 
Idag åkte min fina farmor in på sjukhuset och imorgon skall hon opereras, håll alla tummar och tår är ni snälla, för det är min farmor vi pratar om ♥ 
 
Inga roliga bilder blev det idag eftersom dagen gått i ett. Men jag kan bjuda på ett mindre smickrande kort på min goa familj från när vi var på bio i lördags :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0