Klädsim

Idag var det klädsim på simskolan som gällde. Saga tyckte det var lite konstigt och ville helst bara simma vanligt. (säkerligen för att hon lärt sig att simma nu). Men hon tog ett märke till min lilla skrolla, nämnligen röda livbojen :-) Så imorgon ska vi köpa den, 35:- ett hutlöst pris tycker jag, för ett litet märke, 15:- hade varit mer lagom eller kanske t.o.m 10:- De finns ju hur många somhelst som de ska ta så det kommer bli en hel del pengar, men vad gör man inte för sina? En skolväska fick vi inhandlat också, tänk... En skolväska, min tjejja skall börja skolan! Det är svårt att ta in, har jag så stora barn som går i skolan? Hur gammal gör det inte mig då? :-D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är ju bara SÅ DUKTIG<3

2012-08-08 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0