Tjejmiddag med utgång!

Ja igår var det tjejjmiddag med utgång och jag mår väl som jag förtjänar idag antar jag. Konstigt hur en drink kl 01 på natten känns som en fantastisk ide då? Idag är den ju mindre fantastisk kan jag ju meddela. Men roligt hade vi, vi möttes kl 18 hos Sofia och så åt vi mat, jag tryckte nästan en hel rulle från Campinos och guu så gott det var! Tiden gick som hejsan och när klockan var halv tolv började vi vandra in mot stan. Och hux flux trollar Tove fram en bag in box och just då kändes det som en förträfflig ide att dricka direkt ur den på väg ner till stan, ungefär som om vi var 15, men skitsamma, kul hade vi =]

Nu ska jag och barnen ut i det fina vädret. Trädgårdsarbete väntar. Hur går det med penseerna Irene? Sedan får vi se om min gubbe kommer hem i tid så att jag kan gå på Pomp-de-lux party!



Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Åh att vara 15 igen för en kväll är ju bäst :) :)



Hoppas hoppas hoppas han hinner hem !!!

SKYNDA ANDREAS !

2012-04-01 @ 12:18:59
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Kim

Haha ja herregud det var en rolig afton! Men kors så dålig jag va igår...



Min pyjamasbyxor fick jag av mamma hon hade köpt dom på Kappahl, den dagen hade dom dom för 50:- styck, men det är ett par månader sen, kan väl inte vara så jäkla dyra nu heller. SUpergoa är dom iaf

2012-04-02 @ 21:31:22
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0