Vilken fantastisk höstdag!

Fast det blåste en hel del i morse så cykeln fick vackert stanna hemma och inte grät jag för det ;)
Idag jobbade jag kort dag och barnen var på förskolan trots att Andreas var hemma (en lång och tråkig historia) så när jag kom hem vid halv två gick vi båda ner för lite öppethus fika på förskolan. Jag tror att både Saga och Wille tyckte det var roligt att få visa runt oss på sina avdelningar och det är alltid kul att se hur en annan förskola arbetar.
Vi hann knappt komma hem innan det knackade på dörren och därutanför stod Stina som ville komma in och leka. Vi dukade fram lite fruktfika som de fick mumsa i sig och sedan försvann de upp på ovanvåningen. De lekte så fint där att jag hann både dammsuga och moppa golven härnere i lugn och ro!
Lek på rummet, Wille var dock inte så nöjd med att leka med PetShop, han ville leka med Bakugan =D

Tiden bara flög förbi (som den verkar ha en ovana att göra nu för tiden!) och innan vi visste ordet av så var kl fyra och det var hög tid för Saga att byta om och åka till ridningen. Idag var sista gången och då var det tävling, gymkana! Oj, så roligt vi hade, Saga fick rida Manda och då går det undan, mamman hade fullt sjå med att hänga med. Nu rider hon helt själv men vill ändå att jag ska springa med vid sidan, utifall att och det är jag ganska nöjd med ;)
Saga och Manda 2011.10.25


Stina och Wille var givetvis med och hejjade!

Pappan var också med och filmade, se här:
Vår stora tjej ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men åhhh va duktig hon är, fina Saga!!

2011-10-26 @ 12:59:39
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma.

OJ vad mycket hon har lärt sig sen jag var med och höll i hästen!! det var i och för sig väldigt länge sen men ändå..hon är ju super duktig!!! :)

2011-10-29 @ 14:15:29
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0