Vår livskvalite är beroende utav kvaliten på de frågor vi ställer till oss själva ♥

Jag har tänkt och grubblat en massa den senaste tiden, om mig själv, mitt jobb, mina vänner, min familj. Jag kan inte säga att jag har kommit fram till någonting egentligen. Men jag är trött på att höra vad människor tycker och tänker om de val jag gör i mitt liv.
Igår så skulle jag uppdatera min iphone och då försvann hela min telefonbok, först fick jag nästan panik eftersom jag inte hade någon säkerhetskopia någonstans, men sedan kändes det bra. Nästan som om det var meningen. De människor som jag vill ha kvar i mitt liv är de jag har i min telefonlista. Jag har mina vänner och deras nummer kan jag utantill. Jag behöver inte numret till så kallade vänner som jag inte ens vet vart de står, vänner som jag är osäkra på om hurvida de egentligen vill vara min vän.
En klok vän sa till mig en gång att göra mig av med alla de vänner som jag inte var 100% säker på vart jag hade, kanske är det just det som jag behöver göra? Ja, jag tror jag ska göra det, varför ska jag umgås med människor som jag inte mår bra av att umgås med? När jag har så många fantastiska människor i mitt liv som jag älskar att spendera tid tillsammans med? Och två utav dem ligger just nu och snusar i vår säng ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-11-05 @ 20:10:30
Postat av: Anonym

Du är så klok lina. Precis så är det. Umgås med människor som får dig att må bra. Dom andra kan du strunta i.

2011-11-05 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0