Godmorgon

nu ligger vi alla i soffan, barnen tittar på Barbie och jag dricker kaffe och äter frukost :) Jag börjar så smått komma in i vardagen nu, med jobb mån-fre, hämtningar och lämningar m.m. Idag blir barnens längsta dag på förskolan någonsin 7,45-16,45 men jag försöker att inte ha dåligt samvete för det, jag vet ju att de har jätteroligt när de är där och att de går faktiskt bara tre dagar i veckan! Vi har ju barn som kommer 7-17 fem dagar i veckan och de är lika glada för det :)

Igår hade Wille ramlat på isen och slagit i kinden :/ aj aj aj vår lille kille! Men han är lika glad för det ♥
När jag kommer hem ikväll ska jag lägga ut en hel del på tradera, måste börja min rensing så smått. Finns en del saker som jag undrar om jag ska vänta med att sälja tills nästa vintersäsong. Bland annat vinterjackor och overaller, vad tror ni?

lägger ut länken sen till auktionerna =P

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har oxå en del vinterkläder och jag tror faktiskt jag väntar till hösten med att lägga ut dom, även om jag ju gärna hade blivit av med dom direkt, det tar ju sån plats!

2011-02-04 @ 08:18:30
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: mamma

vänta. Du kan förvara dom hos oss:)

2011-02-04 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0