Blogglust

ja antingen det eller så är det bara roligt att skriva med den nya datorn ;-)
Idag hade jag sovmorgon ända till halv elva så det tog vi tillvara på hela familjen genom att sätta på Trolltyg i tomteskogen och mysa ner oss i soffan. Det är en så fin film tycker jag, precis lagom lång med. Barnen öppnade sina paketkalendrar och Wille fick ett spel som såklart skulle testas med en gång.
såhär kan det se ut på morgonen hemma hos oss, Wille som är helt inne i sitt nya spel och Saga som matar djuren på sitt (mitt) zoo. Hon kommer bli överlycklig imorgon när hon får leka med sitt zoo på ipaden och slippa den lilla iphonen. Hon tycker att det är så roligt att hon kan sitta hur länge som helst. Men det är ju inte meningen så hon får titta till sina små djur 5 minuter på morgonen och lika länge på kvällen. Fast det är klart att ibland blir det längre....när jag inte står emot hennes tjat tillexempel ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0