Tisdagen 26 Oktober; Flyt

Idag mötte jag upp Carin på Campus biblioteket för att på allvar sätta igång med examensarbetet. Nu har vi fått gröns ljus från vår handledare så nu jäklar kör vi. Iallafall så fick vi igång ett riktigt flyt och har betat av en hel del både på bakgrunden och metod delen.

När jag hämtade barnen på förskolan så sa de att W inte hade vart riktigt sig själv, trött och lite frånvarande. De sa att de hade tänkt ringa men var osäkra. Jag sa till dem att jag hellre vill att de ringer än att de avvaktar. Väl hemma så satte jag på en film och bäddade ner både honom och S i soffan medan jag dammsög, lagade mat och startade en maskin tvätt. Till middag blev det korvgryta och den åt vi samtidigt som vi kollade färdigt på filmen. Eftersom pappan är lite krasslig så bäddade jag ner barnen i vår säng så att han får sova i lugn och ro i barnen säng inatt. Det tog inte många minuter innan de båda sov så sött. Nu medan de snusar i vår säng har jag vikt, plockat in och hängt upp tvätten.

Nu mer examensarbete och en god kopp kaffe med mycket mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0