Jobb intervjuer

Ja nu börjar det på riktigt! Idag har jag vart på arbetsintervju för 3 olika tjänster, dock samma rektor så det räckte med en intervju, väldigt skönt! Det var personal med från de olika förskolorna och jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig, trots en del kniviga frågor. Efter intervjuen åkte jag och besökte de olika förskolorna och det var en som jag fastnade för. Både förskolan och tjejen som visade mig runt, jag kände att jag gillade henne med en gång och det är viktigt tycker jag. Att man trivs med sina arbetskamrater! Så nu håller jag tummarna för att jag kan få den, att det var en heltid tillsvidare skadar ju inte heller ;-)

Sedan var det raka vägen till jobbet för ett kvällspass, en go arbetskamrat hade lämnat en vinterjacka till mig, en gosig Tenson ibland ska man ha tur. Nu slipper jag köpa en vinterjacka! Tack igen ♥

Imorgon blir det dock inget jobb eftersom barnen är lite små krassliga och A kommer ha ont efter operationen som han gjorde idag. Men det ska faktiskt bli rätt skönt eftersom jag känner att jag är lite utarbetad :) När klockan ringer på morgonen så sätter jag mig upp med ett ryck, sen så dröjer det innan jag vet var det är för dag eller vad jag ska göra idag. Det är en ganska så olustig känsla att ha, under de sekunder som jag är ovetande, sen drar jag alltid en lättnandens suck när jag kommer på dagens aktiviteter ;-)
Jag tror helt enkelt att det är så mycket nu med examens arbetet och jobb sökningar att jag sover så djupt på natten att det tar längre tid för min hjärna att vakna än för min kropp..haha...ja det är mina spekulationer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0