Jag testar att blogga från mobilen. Idag h...

20100509079 (MMS)

Jag testar att blogga från mobilen. Idag har vi ridit, Saga fick ponnyn Dimma och nu ville hon inte ens att jag skulle hålla i grimskaftet. Vilken tuff tjej vi har!
Farmor ryckte in och följde med och passade Wille. Efteråt åkte vi hem till dem och fikade, jag hjälpte även farmor att skaffa Facebook så hon lättare kan hålla kontakten med alla :)

nu är det dax för mat här och imorgon är det måndag igen, in i rutinerna. Ganska skönt tycker jag.

Ha en fin söndagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: lottis

hej hjärtat, vad fort de små växer och vad modig hon är som vill rida alldeles själv.

Pratade med emelie innan och funderade på om jag skulle ta och komma ensam lördag till söndag i början av juni så vi 3 ev linnéa också kan gå ut och käka och dricka lite drinkar och bara umgås..vad säger du? vi får höras i veckan många kramar och ha en bra kväll på jobb

2010-05-10 @ 19:51:08
Postat av: lottis

jippie, då ses vi iaf om några veckor!! ha det så bra på jobbet ikväll

kramar i massor

2010-05-11 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0