Inflammation i hälarna

har jag åkt på, det gör väldigt ont ska ni veta. Om jag sitter stilla för länge och sedan ska gå kan jag inte belasta hälarna utan får gå på tå :-( Tycker lite synd om mig själv nu ska ni veta, för det gör riktigt ont. Har fått utskrivet starka värktabletter samt en smärtstillande salva som jag smörjer in hälarna med, jag vet inte hur jag har fått det och de kunde inte ge något svar på när det går bort 6 mån till 2 år. Jo jag tackar ja!!

Jag började iallafall dagen med 50 minuter nonstop ingen paus spinning, underbart pass! Sedan bar det av till skolan där vi hade en rätt så meningslös bild lektion till kl 14 - direkt vidare till apoteket för att hämta ut medicinen och gelinläggen till skorna för att avlasta hälarna.

När jag kom hem märkte jag att Andreas tålamod med barnen var borta för längesen... (Wille är hel vild nu, lyssnar inte och om man säger till honom på skarpen gör han bara fula miner åt en...Härligt! Det blir många time out på rummet för honom nu kan jag lova...) Så jag tog barnen och åkte till Gässlösa Naturreservat, jätte mysigt hade vi.


Kommentarer
Postat av: Lina

Världens finaste ungar.. ÄLSKA <3



Men vad fan har du gjort med hälarna ?? Hoppas det BARA tar ett halvår för det att försvinna då :P



Love love love you

2009-09-28 @ 20:59:50
Postat av: Bitte

Du Lina... vi kan byta barn du får Jenny så tar vi Wille:-). Jag tycker synd om dig och dina fötter

vi får hoppas att det går fortare över än vad läkaren sa stor kram till er alla.

2009-09-29 @ 12:48:35
Postat av: Bitte

Du Lina... vi kan byta barn du får Jenny så tar vi Wille:-). Jag tycker synd om dig och dina fötter

vi får hoppas att det går fortare över än vad läkaren sa stor kram till er alla.

2009-09-29 @ 12:48:53
Postat av: Andréa

Förstår hur du känner det i hälarna, fick ju det när ja va gravid nu, men ja fick inga värktabletter :-( Fick ju inte ta inflammationshämmande som gravid, fick nöja mig med alvedon...:-( Och det hjälpte ju f*n inte....

2009-09-29 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0