Dag över förväntan

Vi hade inga som helst planer på morgonen, men helt impulsivt ringde jag till Anneli och vi bestämde oss för att åka ut dit innan barnen skulle ner till Mimmi och Dennis. Anneli lärde jag känna när jag arbetade på en förskola i Vbgs kommun. Hon har två barn i ungefär samma ålder som våra och bor helt underbart ute på landet.

När vi kom dit gick vi först till hästarna och matade dem med äpplen, Saga tyckte det var roligt och Wille var som vanligt reserverad, satt bäst i mammas knä tyckte han!! Sedan ville Julia visa sin affär, wow vilket ställe, mina barn älskade det!
   

Neeej, nu krånglar blogg.se igen! Kan inte ladda upp några bilder :-( Frustrerande...
Vi blev iallafall bjudna på lunch av Anneli och sedan målade barnen både med vattenfärg och med kritor. Vi blev även frågade om vi ville gå på gymnastik tillsammans med dem så på onsdagar nu ska vi på gymnastik, ska se om barnen gillar de isf så kör vi :-)

När vi åkte hem körde vi raka vägen ner till Mimmi och där lämnade jag barnen och åkte hem och sov bort några timmar. Andreas ringde och väckte mig och sa att han hade en överraskning. När han kom hem hade kan köpt en hel serie med underbar hudvård, de är min absoluta favorit och är väldigt dyra men nu skulle de utgå ur butikens sortiment så de kostade bara 20kr/st, snacka klipp. Hudvård för över 900 kr för 100 kr :-) Är han inte fantastisk så säg?

Body America - en underbar hudvårdserie med fantastiska dofter

Jag ska se om jag kan lägga upp de andra bilderna imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0