Möhippa

Tidig förmiddag på Kusthotellets uteservering med varsin Frozen Martini Strawberry, behöver jag säga att under dagen imundigades det litervis med alkohol? :)

Vi hade iallafall skitkul fastän jag var hemma väldigt tidigt, sov som en sten när klockan slog 22. 
Nu är jag precis hemkommen från en bio med Emma, vi gick på Harry Potter, jätte bra var den. Nu ska jag ta två alvedon mot tandvärken och gå och lägga mig. Imorgon hämtar pappa mig kl 6.20 och vi kör och hämtar den "nya" bilen, sedan bär det av till restaurang Zorbas och på lördag gifter sig Lottis & Benny.

Nu ? God Natt!

Kommentarer
Postat av: emma

oj vilka drinkar. dom ser ju super goda ut, nästan farliga :) ska ni köpa ny bil? kram

2009-07-24 @ 09:22:30
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: lottis

tack för en jättebra dag och tack för allt annat engagemang runt vårt bröllop. Det blev en toppendag!!

många kramar

2009-07-27 @ 09:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0