snö

är det inte underbart med snö? Jag åkte pulka säkert 30 ggr igår på jobbet tillsammans med en liten knatte, vi hade jätte roligt och jag känner verkligen att jag har valt rätt yrke. Att få vara ute och umgås med barn, kan det bli bättre?

Idag var sista dagen hemma hos mamma, nu har Andreas fått vara ensam i nästen 2 dygn så han skall väl vara utvilad nog tycker ni inte? ;) Barnen har haft jätte roligt även om de inte alltid sover lika bra borta som hemma, men säg den som gör det? Nemo har fått vara i hagen nästan varje dag och en dag när han och Andreas kom hem från hagen såg han ut såhär :

Han hade träffat en italiensk fågelhund och de hade lekt lite i leran :) Behöver jag säga att det blev ett bad senare? ;)

Jag lämnar er med lite bilder från tiden som gått, idag jobbar jag ända till halv fem och sen är det hem för att lägga upp lite fler annonser på tradera, de förra inbringade 1300 kr så det är jag jätte nöjd, det är så spännande att se hur mkt man får för det man säljer tycker jag, jag har alltid utgångspris 1:- å har aldrig sålt nått under hundarlappen :)

 tuffingen i solbrillor

tuffing nr 2 i sina brillor ;)


Våra underbara prinsessor (hmmm...prins?)

Nu är rasten slut, tillbax till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Tack Lina för underbara bilder på barn och hund ;-) saknar dem jätte mycket.kram Bitte

2009-02-20 @ 13:29:25
Postat av: Charlotte

Sötaste vovven jag sett tror jag!!

2009-02-20 @ 13:31:07
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA, som jag skratta åt bilden på Nemo !

Men ärligt.. sluta klä Wille i prinsesskläder.. var det inte A som var lite homofob ? HAHAHA

2009-02-20 @ 15:09:45
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: emma

gud jag trodde inte det var samma hund, tänkte att ni var hundvakt först innan jag läste :) Synd att ni inte var där idag, vi var i hagen och lekte idag :) Hoppas allt går bra. det är så tråkigt att vi inte syns så mycket nu. Vi får ta en kopp te när det passar oss :) kramen

2009-02-20 @ 16:07:36
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0