Super stolta föräldrar

hade Saga idag när vi var på Lucia fest på henens förskola. Hon var så duktig och sjöng och var så söt i sin ljuskrona och vita klänning. . .

Av ngn anledning blev videon väldigt mörk så fort den hade "bearbetats färdigt" på tuben, men ni hör ju sången iallafall och ni som vet hur Saga låter kan nog urskilja hennes röst bland de andras om ni lyssnar ordentligt :)
Hon är iallafall Lucian som står till vänster om Lucian som viftar med ljuset i handen hela tiden, nästan i mitten. Precis ovanför ljus 6-7-8 (räknat från vä till hö)

Innan vi åkte till Lucian så var vi på föräldrafika på Willes avdelning. Jätte mysigt. Wille tyckte det var jätte roligt att Saga var med han och lekte samt att jag var med hela tiden.

Nu sitter jag på jobbet och längtar tills jag får komma hem, har ganska ont i halsen och var inte alls upplagd för att jobba inatt, natt 1 av 2. Men imorgon ska barnen till förskolan och jag ska sova sova sova. Var i skolan idag och skapade inför vår kommande utställning, det är meningen att vi ska bjuda in vänner och familj men det vettekatten om jag vill. Skäms ganska mycket för hela upplägget, så jag tror min familj och vänner får stanna hemma ;)

Nu...Vänner
Sen...CSI NY
Senare...Criminal Minds
Tillsist...Paranormal state
Slutligen...Spa of embarassing illnesses

Natten kommer nog gå fort ändå ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

åh det bästa som finns att lyssna på måste ju vara barn som sjunger..så fint :)

2009-12-12 @ 09:29:03
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0