Ett julmirakel

Igår styrde vi kosan ner till Spenshult för mer provtagningar. Eftersom jag varit helt symptomfri sedan 1 december så ville jag att vi skulle avvakta med inläggningen och cellgiftsbehandlingen, hon var helt inne på min linje och alla mina prover var toppen. Kunde inte bett om en bättre födelsedagspresent/julklapp!!!

Spenshult var täckt i snö till barnens (och föräldrarnas) stora förtjusning. Trotts att vi inte hade med oss vinterkläder lekte vi i snön. Jag och Andreas firade min nyfunna hälsa genom ett hederligt snöbollskrig. Som vanligt går Andreas alldeles förlångt och mollade mig - jag hade snö överallt och sminket nere vid hakan :) Men jag fick min hämd och när vi satte oss i bilen var alla blöta och kalla.
Ååå vad jag älskar snö - vill ha mer mer mer!!

Andreas körde först hem till Emma där vi hämtade Nemo som var nybadad och fin och sedan körde vi hem till min farmor och farfar och åt mat. Vi blev bjudna på KNOT som är en jätte god fisk och till det potatis, kokta morötter och sås. Proppmätt gick jag och la mig på deras soffa och somnade som en stock. Andreas väckte mig 4 timmar senare :) Nu sitter jag på jobbet och detta är sista natten sedan är jag ledig 12 dygn! Ska bli jätte skönt.




Kommentarer
Postat av: Andréa

Skönt att höra att alla proverna va bra o att du kan vänta med (förhoppningsvis slippa) behandlingen!! :-)

2009-12-17 @ 04:14:12
Postat av: mamma

jag är SÅ glad för din skull :) kram kram. Ses på söndag

2009-12-17 @ 08:30:20
Postat av: jennie

Härligt att höra att proverna va bra =) hoppas d går åt rätt håll nu!! Härligt med snö .. hoppas du å din famlij får en helt underbar jul å gott nytt år så ses vi i skolan ijanuari =) Kram

2009-12-17 @ 19:50:39
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: Emma

ja jag hoppas ni är ärliga, annars så får ni säga till så ska jag bättra mig till nästa gång :) haha, härligt att han hälsar :) jag tror han tyckte jag var väldigt jobbig det sista, fick säga åt han på skarpen nån gång i slutet men annars så försökte jag vara snäll eftersom han redan var så ledsen :) jag skrev ju i sms att jag kommer med schampoot kl 14, men dom ringde och frågade om jag kunde jobba längre så jag kommer vid 15 istället :) eller så kanske jag går bort på rasten..men jag ställer de utanför bara om ni inte är hemma :) kramar

2009-12-17 @ 20:54:14
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: johanna

Så skönt för dig att allt var bra. håller tummarna för att det inte kommer tillbaka igen..

Gott o få leka av sig lite efteråt i snön... Det e så härligt.. Ser Sagas happy-face. :-D



Kraam

2009-12-17 @ 22:25:25
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0