dagen i bilder


Evelyn och S åker karusell (för femtielfte gången) =D

min fina flicka i Miss Sixty kjolen och Beneton sleepovern *kärlek*

W vill ha tuggummi men mamma stoppade precis innan, till W stora förtret...

S stjärnvinst som sover med henne i sängen i skrivandets stund, jag tycker dock han ser lite skum ut...

sedan var det dax för bad, nybadade och trötta sover nu alla så sött. Även jag känner mig trött, ska sjunka ner i soffan, äta lite popcorn (screw the fuc*ing diet) för att sedan sova tillsammans med W. Orkar inte sitta uppe och vänta på A...Yes nu börjar lyxfällan...see ya

Kommentarer
Postat av: jojjo

JA, groda var UGLY.. ha ha ha ha

2008-07-15 @ 22:43:25
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0