Familjedag på Universeum

Idag gick vi upp runt 08, Wille hade en kompis, Elliott, som sovit över så det var fullt liv på ovanvåningen redan när vi vaknade! Vi åt frukost och sedan sa vi hejdå till Elliott och packade in oss i bilen och åkte upp mot Universeum. Vi hade en riktigt mysig dag tillsammans och barnen var på strålande humör hela tiden. Det var väldigt mysigt att gå runt där inne och det var alldeles lagom med folk (ni vet väl att jag avskyr folksamlingar? Värsta jag vet att knö med massa människor). Vi gick igenom vattnets resa, akvariumet, dödliga djur och underjorden sedan tog vi en fika och avslutade med regnskogen och teknikplanen. 
 
 
På vägen hem stannade vi på XXL men det blev inga fynd denna gång, men det var mysigt att bara gå och titta omkring. Kvällen avslutade vi hemma hos pappa tillsammans med Farmor och Farfar, en svartvinbärsmarinerad oxfile och matchen mellan Canada och Finland på tv. Nu ska jag krypa i säng för imorgon ska jag på arbetsintervju på Friskis och Svettis - håll tummarna för mig är ni snälla ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0