2011.06.02

Denna dag firade jag tillsammans med min goa vän Linda. Linda tog sin lärarexamen och är nu utbildad gymnasielärare ♥ Grattis min fina vän!

Linda kom och hämtade mig och barnen och körde oss sedan till mormorn. Andreas jobbade sent så jag och barnen hade bestämt att vi skulle sova där och så skulle Andreas hämta oss morgonen efter, då kunde även mamma sitta barnvakt medan jag var ute och firade :}
Först åkte vi till Lindas svärmor (som bor mitt i stan) och satt där och tjatade och delade på en flaska vitt. Där blev vi kvar lite längre än tänkt så klockan var redan över 22 när vi steg in på Harrys. Jag har inte varit ute på flera flera år men hade faktiskt rikitgt roligt. Tiden gick jättefort och helt plötsligt så var det dax att gå och äta lite nattamat. Sedan ringde vi till Andreas som körde in från Läjet, körde hem oss och sedan körde han hem igen - är han inte bara bäst?

Eftersom det värsta Linda vet är att vara med på kort så lägger jag inte ut några bilder, fast denna kan jag nog med att lägga ut...hahaha..

Grattis till din examen min fina vän - detta är du verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0