♣ Sista praktikdagen avklarad ♣

Idag gjorde jag min sista VFU dag, för alltid! Wohoo! Tänk att jag inte ska praktisera mer :P
Jag hämtade barnen på förskolan och vi begav oss till staden för diverse inköp, barnen behöver både höstskor (enligt pappan) och Saga var i stort behov av långarmade t-shirts. Vi var på stan gott och väl en timme och jag blir så frustrerad! Varför finns det sååå mycket till flickor och nästan ingenting till pojkar? Kom hem med 5 tröjor till S och W fick en muminpyjamas, en lila. Jag fick förhandlat bort den rosa princessklänningen för då hade pappan gått i taket ;)

Jag tror jag ska lägga mig med barnen idag, känner jag behöver sömnen, imorgon väntar en fullspäckad dag. Vi fick föresten mail från vår handledare idag och han skrev att "det ser mycket lovande ut". Yes, äntligen lite medvind my friends! Ha en fin måndagkväll kära vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0