Adventsfrukost!

Å vad mysigt! Nu är det jul på riktigt! Å vi älskar julen i denna familjen :) Det har till och med smittat av sig på pappan som innan (speciellt innan barnen) inte tyckt att julen vart speciellt märkvärdig! Men nu är det precis som det ska vara, julefint i alla husen och snön gnistrar i kylan. För kallt är det, det vill jag lova! -9 har vi just nu och det känns i lederna. Men jag ska inte klaga, sålänge det håller sig till värk och inte blir som förra året så är jag glad.

Idag ska vi hem till familjen Dahlman för en adventsfika ikväll planerar jag lite julpyssel. Vi har massa apelsiner och nejlikor som ska göras, det doftar så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0