Fuskat och nu mår jag skitkasst!!

Är ju som nämnt på en heldags kurs i Halmstad och här blir vi bjudna på mat och fika. Eftersom jag var såå hungrig tog jag en fralla till förmiddagsfikat och nu en kycklingssallad med kanske en dl pasta i. Det var gott det ska jag inte förneka men nu sitter jag här och har ont i magen och mår så illa! Usch! Hur ska jag hålla ut till kl fyra?
Min plan är att springa ikväll när jag kommer hem men det vettetusan om jag pallar om jag mår såhär! Fy, när lär man sig? Min mage tål inte kolhydrater i sån mängd!
image description
Vill hellre vara hemma och spela bilar 2 med mina små hjärtan! Bilden tog jag i torsdags när jag var hemma och vabbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0