Melodifestivalen 2013

Ja fy, jag tillhör ju den skaran som faktiskt inte alls tycker om att titta på melodifestivalen men vad gör man inte för sin dotter? ;-) Så nu sitter vi här i soffan och tittar på TV jag har iallafall förhandlat mig fram till att få sitta vid datorn samtidigt... Wille är över hos Olivia och har mys, han skulle komma hem efter filmen hoppas det är snart han är saknad den lille parveln ♥ 
Idag har vi haft en riktigt mysig dag, vi vaknade till strålande sol och låg och mös i sängen i säkert en timme innan vi gick upp. Eftersom det var så fint väder ute bestämde vi oss för att äta lunch ute, så efter frukosten ställde jag mig och stekte plättar till ett helt kompani och sedan ringde vi till Lucas för att fråga om han ville följa med. Strax innan kl 12 packade vi in oss alla i bilen och åkte till Gässlösa Naturreservat det är en underbar plats med mängder med lekmöjligheter för barnen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0