Vilken underbar semester

Veckorna går alldeles för fort, jag vill bromsa och stanna lite. Pausa. Vi har det alldeles underbart, vi har badat varje dag! Antingen vid havet, vid en sjö eller på barnens nya favorit ställe Simstadion. Många fina kvällar har vi haft tillsammans med alla grannar. Man blir lätt bortskämd att bo här. Alla är så nära och bra och det är alltid någon som skall till samma ställe så att barnen har kompisar. En dag var vi 9 familjer från Liegatan som åkte ner till Simstadion. Det var bara våra ungar i vattnet ;-)
 
Wille simmar numera som en kung under vatten och vet ni vad som hände igår? Han lärde sig cykla, utan stödhjul! Hela gatan hejjade och Elliott sprang vid sidan och ropade Hejja Wille Hejja Wille! Ni må tro att han växte några meter ;-) 
 
 
 
Vi har verkligen haft underbara dagar. Detta är första dagen som vi inte är på stranden eller någon annanstans vid vattnet. Detta för att Saga kräktes imorse :-( Det var bara en gång och det är säkert inte magsjuka men vem vågar chansa? Så vi stannar hemma, jag fick masa mig upp på vinden och hämta ner vår lilla pool och de uppblåsbara djuren... så nu har vi en mysig hemma dag istället...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma wikner

Jag har sagt det förr ;) men vilket underbart ställe ni bor på! Och det är ni ju sååå värda dom letade så för flera år sedan! Kul att läsa att ni trivs så bra, måste ju vara toppen för barnen! Började nästan gråta när jag såg framför mig att hela gatan hejade på Wille, villa kompisar :)

2013-09-16 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0