Söndag 13 januari

Idag har vi haft en mysdag tillsammans, ja efter en frukost full med sura miner ;-)
Farmor ringde och sade att vi var välkomna på fika och att hon hade bakat en sockerkaka. Vi åkte dit på en fika, vi stannde och pratade en stund efter fikat, Andreas hjälpte farfar att bära möbler och jag hjälpte farmor att skicka foton på sitt ärr till försäkringsbolaget - så hoppas vi att hon får lite ersättning, de kan de behöva, lite extra klirr i kassan för pensionärerna ♥
 
Farfar sitter på golvet och gosar med sin älskade Quentin...
 
Vi åkte hem vid fyra och kvart över fem var jag nere på friskis och svettis och körde ett pass skivstång=pump. Så nu är jag mör i axlar och armar mest. Imorgon är det jobb igen 6.20 börjar jag varje måndag...lika orolig för att försova mig varje måndag...Men på onsdag åker vi...så underbart fantastiskt härligt det kommer bli!
 
 
Knäppaste sovstilen i stan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0