Lördag 12 januari

Igår var jag på tjejmiddag hemma hos Tove. Temat var det mediala och Tove hade bjudit in ett medium för en seans. Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka eller tro, men roligt hade vi och jag fick många goa skratt. Det är alltid lika roligt att träffa tjejorna igen, det blev inte sent alls utan Andreas hämtade mig redan vid halv tolv. Barnen sov hos mormorn så det var helt tyst när vi kom hem, riktigt mysigt var det. Ibland är det skönt att bara vara vi två ♥ 
 
Jag fick sovmorgon ända till kl 10 imorse då Andreas kom in och väckte mig innan han skulle till jobbet, jösses, det var längesedan som jag sov så länge men det var välbehövligt. Halv tolv hämtade jag barnen och mormorn och vi åkte ner till stan för att Wille skulle hinna klippa sig innan vi åkte. När vi var på salongen fick Saga för sig att hon ville klippa lugg, jag försökte övertala henne att låta bli men hon var envis som synden. Men egentligen...hon är snart 7 år, det kan hon bestämma själv så sagt och gjort hon klippte lugg. Får se vad pappan tycker om det när han kommer hem ;-)
 
Jag hann även med att fynda finfina saker på rean, minst halva priset på allt. Det gillar vi :-)
Armbandet kommer från Humatity och kostade enbart 49:- 
 
 
Nu ligger vi i soffan efter lite utelek och snart är det dax att börja laga lite mat, fy vad jag inte är sugen på det! Men äta måste man ju göra, men först lite mer soffmys :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0