I ♡ LCHF

Hade lagt på mig några extra kilon (3!) under julen som jag tänkte gå ner tills den 16e då vi åker på semester. Började med strikt LCHF (med 1 äta-vad-jag-vill-dag-i-veckan) förra måndagen och nu är det bara 0,8kg kvar och jag mår toppen!

Åt en underbar middag just bestående av kalkon, broccoli, svamp, lök och en sås som var fantastiskt god. Hojta om ni vill ha recept! Jag älskar verkligen hur jag mår när jag följer LCHF. Jag veeet att jag låter som en sektmedlem men testa, kom igen, det är inget svårt alls och maten är fantastisk!



(som vanligt när jag bloggar från mobilen hamnar korten på sidan, ni får ha överseende)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Min mamma har ju IBS och har provat det mesta och om jag inte minns fel så har du oxå haft problem med din mage, har det blivit bättre sen du började med LCHF och vad har förändrats i såfall?

Jag tror stenhårt på LCHF och att det absolut är bra, men jag har lixom en förkärlek till bröd så jag väntar lite ;-)

2013-01-08 @ 19:51:25
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0