2013 Gott Nytt Gott Folk

Vi hade en mysig nyår tillsammans med våra grannar. Vi startade dagen med traditionsenlig grillning och sedan var det vedeldad bastu som gällde. Damerna var först ut och det var så skönt, jag riktigt kände hur mina leder tackade mig - jag avstod dock doppet i den iskalla tunnan :) Det är alltid lika mysigt att sitta där och prata, tiden går alltid alldeles för fort och jag var tvungen att kila hem för att förbereda maten och städa litegranna.
 
Vi firade tillsammans med våra grannar och deras två barn. Det var precis lagom, vi åt en 3-rätters i köket medan barnen åt i vardagsrummet framför TV:n, vi fick äta helt ostört - bara en sån sak!
Klockan åtta gick vi ut och smällade av några raketer och sedan var det dax för barnen att gå och lägga sig. Medan Cina & Jimmy var hemma och nattade sina små slängde jag och Andreas oss i soffan och slötittade på TV medan Nemo låg kloss upp på helspänn. Stackarn, men han tog det bra tycker jag nog ändå, kunde vart värre.
 
Håll om mig husse! Det är läskigt!
 
Första dagen på det nya året gjorde vi inte många knop, andreas och barnen slängde ihop en kladdkaka som vi hade med oss till Nisse och Britta. Saga följde dock inte med då hon ville leka med Lovisa istället - så stora de blir så fort, nu är det roligare att hänga med kompisar än med sina föräldrar.
Så fort någon tar på sig nu för tiden så tror han att han ska med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0