lillördag

Onsdag redan, skönt. Jag är verkligen helt slut och humöret är för det mesta kört i botten. Längtar så tills det blir varmare ute för värken tär också den på humöret, även om jag vet att jag är lyckligt lottad de finns de som har det mycket värre i sina leder. Jag upplever iallafall inte att jag blir sämre och det är ju bra. Men lite värme som sagt...

Idag har det varit jobb hela dagen, hemifrån 0630 hemma igen 1730. Imorgon blir det en till lång dag. När jag kom hem var mamma och Saga inne medan Wille var ute och lekte. Wille följde med en granne hem lite tidigare idag så han har haft mycket lek och bus hela dagen.

När barnen ätit och låg i soffan var det helg tid för mig att ordna maten till mig och Sofia imon. Det blev en lchfpaj på det som fanns i kylskåpet, man kan säga att det blev en flygande Jacob paj. Få se hur den smakar ;-)



Kan man få lite energi tack? Och görna positiv sådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0