Gymnastikavslutning

Idag har Saga haft sin avslutning med gymnastiken, vår grupp skulle vara Tingeling och alla barnen var så söta i sina dräkter



Eftersom jag är ledare så fick jag inga bilder på Saga när hon gymnastiserade ;-) men mormorn fotade så jag ska försöka komma ihåg att visa er dem senare. Wille var inte med han var på tre toppar med Lucas och hans familj.

Vädret har vart lika fint idag som igår och vi passade på att äta ute och bara ute massa under dagen. Jag hann till och med att springa 3 km, fina grannar passade barnen.



Plättlunch på baksidan - strålande sol och helt vindstilla



Vi grillade kyckling till kvällsmat och det var helt ljuvligt gott. Man borde helt klart grilla mer på vintern.
Barnen somnade ovaggade nu ikväll och snart är det måndag morgon jag börjar avsky måndagar, jag behöver en semester...



Gofika med kompisarna



Godnatt önskar Nemo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0