En riktig skitdag

Ja det har det var idag, pricken över i var när 'motorfelslampan' började lysa i min bil. Fantastiskt! Precis vad vi behöver ett motorfel men för all del, sparka på den som redan ligger det gör ingenting. Passa på att göra en stepdans också för vi badar ändå i pengar!!

Så min mysdag med barnen blev till ett pysslade för att få ut bilen till verkstaden och sen komma hem därifrån. Som tur är har jag en väldigt fin familj och många jag kan ringa till när det kniper och idag kom min lillebror och hämtade oss på verkstaden.

På kvällen var det iallafall Tjejmiddag och jag fick många goda skratt tillsammans med goda vänner. Så kvällen var en riktig kanonkväll ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0