Äntligen fredag

Jag började sent idag så jag åkte ner till friskis och körde Spinning i 60 minuter innan jobbet. Väldigt skönt att ha det avklarat så tidigt på dagen faktiskt.

Annars så jobbade jag sent idag också och nu måste jag bara få gnälla lite ... Det är inte lov att åka och handla, fixa i trädgården, träna eller någonting annat när ni har era barn på förskolan. De får vara där när man jobbar eller studerar. (om de bara är 15h/v så är det en annan sak så får man flytta vad man vill). Det är inte roligt att springa på föräldrar i affären när man vet att barnen är på förskolan. Det känns som om det inte är någon respekt för förskolan.

Nog gnällt...
Hemma gjorde vi egen pizza och sedan satte sig pappan och Wille och spelade lite Mario medan jag och Saga virkade lite av allt restgarn som fanns här hemma. Jag hade fel virknål till garnet så stoppningen syns lite igenom på valen men jag kunde inte vänta tills jag köpt rätt storlek för det kliar i fingrarna. Saga är duktig hon med, hon lär sig snabbt och kan nu virka luftmaskor samt fastmaskor :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0