Spännande!

Ja Wille hade allt svårt för att sova ikväll, det är spännande såklart, att fylla 5 år imorgon! Det är stort!
Direkt efter jobbet idag hämtade jag barnen och vi åkte till Hajen för att köpa glassen Wille ska bjuda på imorgon på förskolan :-) Vi handlade även några småsaker till kalaset på söndag.

När vi kom hem bytte jag om och vi gav oss ut alla tre. Saga och Wille cyklade och jag sprang, efter ca 1 km gjorde W en jättevurpa över styret och blev såklart jätteledsen så vi sprang/cyklade hem igen (jag tog dock en liten omväg tills jag såg att rädslan för cykeln släppt).
Väl hemma fick jag världens huvudvärk och jag insåg att det inte blir någon gympa för oss jag orkade helt enkelt inte. Grannen kom till min undsättning, hon tog mina barn plus sina egna två och cyklade till en lekplats så att jag kunde vila lite.

Huvudvärken håller fortfarande i sig men jag har fått slagit in alla presenter iallafall så nu ser vi fram emot morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0