Lördag

Idag har jag knappt sett mina fina på hela dagen! Jag har varit i Göteborg och sprungit iformloppet.

Barnen har varit hemma med pappan, de har fixat lördagsmys och vart hemma hos Nisse och Britta på lunch. När jag kom hem var maten färdig så det var bara att sätta sig vid dukat bord.

Efter maten stack jag till Coop och handlade godis till barnkalaset imorgon. Passade även på att svänga inom en kär vän i Läjet med en liten kryapådigpresent eftersom hon har väldigt ont. Egentligen skulle jag vilja göra så mkt mer men det finns inget jag kan göra och det känns tungt. Men hon är stark och det kommer bli bra det är jag övertygad om! Men jag vet hur lätt det är att fastna i negativa tankar när man har så ont.

Nu blir det film med mannen i huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0