Höstmörktet

Nu är det mörkt både morgon och kväll och jag inser att jag behöver en starkare lampa på cykeln, inte för att synas för jag har två fram och två bak, men för att lysa upp vägen framför mig! Där jag cyklar finns inga gatlyktor (cyklar ju 6 km i skogen mer eller mindre) och jag behöver verkligen se vägen eftersom den är gropig och dan, inte kul att köra ner i en asfaltgrop och dratta omkull...i mörkret...i skogen....hua!

Idag har vi inte gjort många knop, vi har hämtat på förskola och fritids sedan hem för lek på gården och matlagning.
Vardagliga bestyr man inte kommer undan, jo just det tvättat! Glöm inte tvätten! Glamouren flödar i mitt liv ;-)

Men vid läggdags fick vi en mysig stund tillsammans med bokläsning och gos, de stunderna är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0