En mysig lördag tillsammans med barnen

Ja det har vi verkligen haft. Vi började med en lugn och skön frukost och sedan ville barnen gå ut och leka. Vi hade blivit lovade 17 grader och sol, men det var regn regn regn, men 14 grader har vi haft och vårt hus är som en bastu! Ska bli så skönt när de på måndag fixar ventilationen så att pannan byter luften i huset flera gånger per dygn! Jag är helt övertygad om att vårt hus är placerad över en värmekälla, för ingen annan på gatan har så varmt som vi i vårt hus. 25 grader och ingen värme till...
 
Grannen kom och frågade om vi ville följa med och se "piraterna" på bio. Såklart att vi ville det! Så sagt och gjort vi packade in oss i bilen och pep ner till fyndmagasinet för att köpa godis. Filmen var bra, jag gillade den men jag tror att barnen var lite för små för att uppskatta den till 100%. 
 
Wille tyckte nog att filmen var lite väl lång för han började och skruva på sig när vi suttit i 70 min :-)
 

Sedan styrde vi kosan ner mot davids för att titta efter en ny telefon, men vad hittade vi inte där? En klenod från Jurassic Park :)
 
 
Nu sitter vi och har lördagsmys tillsammans med Olivia och så fort pappan kommer hem från jobbet ska jag över till Olivias mamma och tjata lite strunt över ett glas vin. 
Kom helt på att jag glömt visa er bilderna från matmarknaden tillsammans med världens bästa mamma :)
 
Italienska ostar
 
Paella från Spanien (kolla in kockens pose :-)
 
fudge från England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0