♥ God Morgon ♥

Idag är det en röd dag, en ledig dag med betalt, med andra ord en alldeles fantastisk dag! Det som gör den ännu bättre är att pappan kommer hem från sin semester i Budapest (vilket för övrigt verkar vara en underbart vacker stad som jag absolut vill besöka). Vädret här hemma lämnar dock en hel del att önska!

Jag och barnen har startat dagen i lugn och ro med en riktigt lång frukost och sedan enbart förflyttat oss in till soffan, fortfarande i pyjamasar. Vad vi gör? Tittar på Transformers Prime såklart, det är det enda Saga pratar om nu för tiden.

Igår blev det ingen träning för mig om man inte räknar med 15km cykling fram och tillbaka till jobbet. Idag blir det uppladdning inför mitt första Varbergsklassiker lopp på lördag. Och på fredag blir det simning, jag tror inte jag nånsin vart i så bra form som jag är i nu. Synd bara att degmagen inte vill försvinna, men men jag kommer att vinna över den också, kommer bara att ta lite längre tid :} På tal om degmage så är det dax för några magövningar.

Önskar Er alla en härlig rusk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0