12km löpning

Jag gjorde det, jag sprang 12km! 12,14km för att vara petig! Jag som aldrig har sprungit längre än 5km! Behöver jag berätta hur nöjd jag är? Vid 6km hade jag kräksmak i munnen likaså vid 9km men sedan gick det ganska lätt. Jag hade nog kunnat fortsätta, men kände att jag inte ville överanstränga mig, kommer nog ha tillräckligt god träningsvärk imorgon :)

Idag har verkligen vart en produktiv dag, jag har vart hemma med Wille för han hade klagat hela natten över att örat gjorde ont. Men läkaren hittade ingenting, så vi snabbade oss och gick ner till förskolan för att vara med på deras vårrus, barnen sprang ett varv kring förskolan och det var vattenstopp på vägen :)

När vi kom hem var Wille rätt slak så jag bäddade ner dem i soffan och satte igång med att olja våra utemöbler, när det var klart gick jag loss på altanen och staketet runt altanen. När jag var klar skulle jag bara lägga mig i soffan med barnen en stund och stensomnade!

Mamma kom vid halv fem, barnen lekte ute på lekplatsen och jag rensade rabatten på framsidan. Efter maten bytte jag om och gav mig ut och sprang! Tolv kilometer - woohoo, vad jag är nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiihoo! Grattis till den fantastiska distansen!!

2012-05-15 @ 22:56:33
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0