Tampons for free!

Jag vet att jag berättat om detta innan, men med denna månadens tamponger fick jag även med ett VIP utskick från SEBAMED. Det är jättebra produkter med neutralt pH värde som är skonsam mot både din hud och naturen.
image description
Tampons for free fungerar på så sätt att varje månad får du hem ett paket tamponger i brevlådan och sedan går du in på hemsidan och svara på lite frågor. Det går snabbt och är inte alls bökigt. Gör du det så får du hem tamponger nästa månad också.
Om du har en blogg så gör du som jag och bloggar om dessa kampanjprodukter, som jag har fått helt gratis, sedan skickar du länken till [email protected] så kan även du få ett VIP utsick som jag fick. Så vad väntar du på? In och registrera dig HÄR!! Nu finns de även i Norge också! Så alla mina vänner däruppe, gå in och registrera er HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter ju toppen, men jag kör ju på m-koppen, ännu mer miljövänligt vill jag lova ;-)

2012-03-11 @ 21:20:48
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0