Härliga fredag!

Idag började vi dagen med en härlig sovmorgon och var inte uppe innan kl 07.30. Jag och barnen hade en riktig mysmorgon med lång frukost och sedan soffmys framför tvn. Det är guld de dagar jag inte börjar jobba innan kl 11. Att solen lös från en molnfri himmel och att den faktiskt värmde gjorde inte saken bättre. Jag lämnade barnen på förskolan och satte mig sedan på cyklen och styde kosan mot jobbet.

Och det gick superbra! Bättre än det gjort någon gång innan! Benen kändes jättestarka och det gick som hejsan. Inte blåste det heller, vilket underlättar en hel del! Kolla in det här;


Ser Ni? En snitthastighet på 23,59 km/h! Det är inte illa det!
Och på 19,22 min. Jag slog mitt gamla rekord med nästan 1½ minut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0