Ute och cyklar med min dotter ♥

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag och Saga och cyklade ut en sväng ♥ Hon riktigt sken av stolthet och mitt mammahjärta nästan pös över av stolthet :}

Jag försökte få med min egen cykel på fotot för att visa att jag också cyklade, tänkte det skulle ge fotot en extra touch. Men insåg snart att det var stört omöjligt, man kan inte luta sig så mycket åt ett håll utan att tyngdlagen säger sitt, så Ni får hålla tillgodo med detta fina fotot på vår underbara dotter

 

På jobbet idag har det gått sådär, förkylningen har slagit till med full kraft. Helst vill jag bara lägga mig och sova bort skiten! Annars har vi mest hängt ute på gården idag tillsammans med alla barn och alla grannar. Det är en nackdel att bo såhär som vi gör, man blir så bekväm, det är bara att stiga utanför dörren och så är gården full utav grannar som numera är ens vänner, barnen har massa med kompisar så det är lätt att "glömma" bort de vänner man hade innan. Så ge oss en spark därbak om vi glömmer av att höra av oss lika ofta som innan! Flytten hit var lätt det bästa jag och Andreas kunde gjort för barnen, tänk att få växa upp här, med mängder med kompisar från morgon till kväll. Fantastiskt!

Nu måste jag ta upp de små vildarna ur badet, Saga blir tokig om hon missar TRANSFORMERS PRIME kl 19.05 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0