Fast det är inte därför jag valt att prova...

img_8615 (MMS)

Fast det är inte därför jag valt att prova LCHF utan för att jag ska prova utesluta kolhydrater helt och se om min mage blir bättre :-) Blir jag sen smalare på köpet är ju det en bonus men det känns ju inte som om det kommer hända när jag äter enligt dieten. 3 mål mat om dagen med mkt fett. Dag 2 är snart över och min mage är bra! Om det sedan är en tillfällighet eller inte får tiden utvisa. De lovade att man inte blir hungrig mellan dessa 3 mål och det kan jag hålla med om! Kl är nu 19.45 å jag är ff mätt från lunchen kl ett. Dock åt jag mellanmålet ni ser och tänkte ta det ist för middagen ikväll för jag tror inte jag orkar äta mer nu :) konstigt eftersom jag brukar äta minst 5ggr om dagen iom jobbet jag har.  Tänkte testa LCHF i 2 veckor och om magen är bättre så fortsätter jag (om jag inte gått upp förstås=D) ser fram emot att bli av med mitt sockerberoende också för det lovar Katrin att jag ska bli - vi får väl se! Just nu hade jag kunnat springa en mil för en skumtomte :-) Karaktär Lina Karaktär!


Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Åh har du börjat med det nu ?

Kan bara säga att min mage mår sååå mycket bättre nu och tror att det till 90% har med kolhydraterna att göra.

You go girl !! :)



Blidde ingen LCHF glass förresten, körde på med Ben & Jerry... Är ju trots allt sjuk liksom :)

2012-01-19 @ 21:19:56
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0