Valentines Day

När jag kom hem från jobbet så stod det en bukett tulpaner på köksbordet, crap, tänkte jag, jag hade inte köpt någonting till Andreas, jo jag hade köpt ett paket choklad så helt tomhänt var jag ju iallafall inte :)
Idag är ingen bra dag, igår var ingen bra dag. Jag har ett sånt sötsug och jag har gett efter både 1 och 5 gånger! Suck! Men jag skyller på att det är den tiden i månaden, då all min självkontroll är som bortblåst! Som tur är har jag tränat en hel massa så förhoppningsvis blir det plus minus noll!

Idag var det först spinning och sedan Core, men jag känner att jag hade kunnat skippa Coren då jag var helt slut efter spinningen. Vad annars då? Jo jag har fyndat ett par ACNE jeans som jag skall visa er bilder på så fort jag får hem dem vilket jag hoppas blir på torsdag! Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen tillsammans med mina barn för min högra fotled har inte vart att leka med de senaste dagarna och snart får jag nog inte ner den i stöveln längre.

Imorgon är det APT på schemat, plus ett samverkansmöte. Och jag ska verkligen försöka stå emot mitt sötsug. Annars längtar vi tills fredag då Linda och Sofia kommer hit på lite vin, ost och druvor! Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Kim

Ni måste vara ostarnas mästare!!!

2012-02-14 @ 21:09:28
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha tack men jag kan inte tyvärr, vi ska bada kar i Höör.



Drick lite vin för mig med!!!

2012-02-14 @ 21:26:15
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0