Tisdag 21 februari

God eftermiddag bloggosfären ! Nu är vi hemkomna från jobb och förskola, hemmet är dammsugat och barnen stoppade i badkaret, nu ska vi bara laga kvällsmat också. Och hur tråkigt känns inte det? Jag beundrar verkligen de mammor som helhjärtat lagar fantastiska middagar till sina familjer varje kväll, synd för Andreas så är jag inte sån! Att bara slänga fram mackor och fil känns väldigt lockande men inte så mycket lchf. Sådärför blir det spagetti och köttfärssås till barnen och köttfärssås och broccoli till mamman och pappan.

Ikväll har jag gett mig tusan på att vi ska få sova en natt utan barn i sängen! Vi har haft barn i sängen i snart sex år! Det är mysigt visst är det det men det går ju inte att förneka att man sover bättre själv, för tusan jag sover ju allra bäst ensam men jag antar att Andreas inte vill sova i gästrummet ;-) Det är bara det att när jag sover så sover jag då vill jag inte bli störd, håll inte om mig, snarka inte, rör dig helst inte då är jag nöjd och sover gott. Jag har alltid varit sådan, jag minns att jag kastade bilar på min lillebror när han väckte mig av sina snarkningar mitt i natten (äsch sluta! Det var inga metall bilar utan sådana bebis i plast, men ändå -sorry Nicke!) sen minns jag en gång när vi var på vildmarkscamping ( dvs vi tog bilen ut i skogen nånstans i Sverige och sov där, nån campingplats var det inte tal om)  att min pappa snarkade så att jag kröp ur tältet (han sov i ett annat tält) och kröp in och la mig att sova i bilen, vi hade en stor VAN på den tiden med världens skönaste soffa i baksätet - oj vilket sidospår jag måste ju laga mat och ta upp barnen ur badkaret, de är väl som två russin nu =D

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha :P Stackars Nicke!

2012-02-21 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0