Stora framsteg!

Idag har min lilla tjej cyklat 7 varv runt gården utan stödhjul! Ja jag har ju sprungit brevid men ändå! Så stolt jag är över min lilla skrutta! Det är ju ett fantastiskt väder ute så vi har vart ute tillsammans med grannarna två timmar nu på förmiddagen! Nu känns det som om våren är på väg. Så jag längtar tills frosten försvinner på nätterna och man kan plantera nya blommor. Vi funderar även på att bygga en altan på framsidan eftersom vi aldrig är på baksidan (där vi har en jättestor altan).

Snart blir det barnkalas och sedan skall vi hem och njuta av vädret, imorgon kan det vara spöregn och snålblåst - charmen med att bo på Västkusten.

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Åh duktiga Saga :)

2012-02-26 @ 11:47:33
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0