Planeringsdag

Idag har vi planeringsdag hela dagen på jobbet. Just nu är det lunch paus och jag tar en paus från att bli uppretad av fakturaprotalen som enligt mig är idiotiskt utformad! Eftersom det är jag som är budget ansvarig för hela förskolan så får jag krupp när det inte fungerar och jag inte kan betala räkningarna! Nog om det tråkiga :)

Jag är fortfarande förkyld, vilken dunder förkylning jag åkt på! Men nu känns det som om den är på bättringsvägen, bara örat kvar som besvärar lite från och till.
Idag är det tjejmiddag hemma hos Kim det ska bli trevligt, men jag misstänker att det blir kortvarigt för min del.

Vikten då? Jo jag står kvar på samma som för en vecka sedan (men jag har fuskat både lite godis och plättar har slunkit ner) så jag är nöjd. Men nu blir det en vecka till med NCHF eller möjligtvis två veckor lite beroende på hur det fungerar.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0