Men fy vad tråkigt kommunen!

Är detta den mat ni serverar våra barn? Kan ni inte ens se till att potatisen iallafall är skalad? Fy det ser verkligen inte alls aptitligt ut. Jag är glad över att jag slipper äta denna maten, att jag faktiskt har med mig min egen mat. För säg mig ni som sitter och bestämmer över förskolornas mat, hade ni gett era egna barn detta? Bjudit på det hemma hos er? Betalat om detta var vad ni fått på en lunch restaurang? Nej trodde inte det heller, ändå är det vad våra barn skall äta - tror ni att de äter det? Eller att de går hungriga fram till mellanmål? SKÄRPNING ! Potatisen kan väl iallafall skalas ordentligt? Å lite planering på fisken?!
image description

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Näää! Är det så det ser ut?

Jag är sååå glad att vi har egen kokerska på vårt dagis, hon lagar den godaste maten, och det luktar ju alltid så gott från köket när man kommer dit...

2012-02-22 @ 13:47:34
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina Johansson

Alltså den fisken hade jag nog inte ens gett en katt.

Den ser ju giftig ut... Urk !

2012-02-22 @ 22:24:11
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0