Melodifestivalen

Vi har bäddat ner oss i soffan och ska titta på Melodifestivalen jag och barnen. Saga är helt övertygad om att hennes förskolekompis Oliver skall vara med och sjunga/dansa i bakgrunden. :) Jag tror nog att han har kanske överdrivit lite när de pratat men det antar jag att vi får se ikväll! Om nu de orkar vara uppe tills det börjar det vill säga, de ser rätt möra ut redan nu, mina små troll.
Gårdagens tjejkväll var väldigt trevlig, men oj vad jag fick ont i magen inatt eftersom jag åt kolhydrater. Men det var nästan värt det, iallafall förrättern som var en toast skagen, min favorit och det var så gott! Ibland får man fuska, jag tänker ju inte äta LCHF hela livet. Idag har det varit jobb för min del och imorgon är det barnkalas för Alice som har fyllt år!
Två supersöta kusiner precis hemkomna från Turkiet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0