Det gick år skogen ;)

Men det var faktiskt inte tiden som avgjorde utan att det var fullkomligt kolsvart när jag steg upp! Men nu är himlen vacker och ljuset fantastiskt så imorgon kan jag gått cykla! Idag ska Wille klippa sig, Saga med för den delen men Wille är i akutbehov just nu. Hans hår växer som ogräs. Jag skulle egentligen också behöva klippa mig men snål som man är så kan det vänta en månad :) Vi kommer cykla idag med, det är det ända Saga tjatar om nu och det är ju kul! Blir motion till mamman också!

Det ser ut att bli en fantastisk dag idag med! Å så jag längtar till våren nu. Allt blir så mycket lättare, ljusare mornar, längre dagar och mindre kläder! Jag märker också hur mycket ljuset påverkar mig - allt känns genast mycket lättare när det är ljusare ute! Håller Ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0